Po 22 latach na rynku, Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM) przygotowuje się do nowego rozdziału swojej historii. Z dumą prezentujemy naszym klientom i partnerom zmiany, które wprowadzamy w naszej komunikacji wizualnej. Ten krok naprzód symbolizuje nie tylko nowe logo czy kolory, ale także nasze zaangażowanie w rozwój naukowy i edukację przyszłych Rodziców na temat bankowania
Po 22 latach na rynku, Polski Bank Komórek Macierzystych (PBKM) przygotowuje się do nowego rozdziału swojej historii. Z dumą prezentujemy naszym klientom i partnerom zmiany, które wprowadzamy w naszej komunikacji wizualnej. Ten krok naprzód symbolizuje nie tylko nowe logo czy kolory, ale także nasze zaangażowanie w rozwój naukowy i edukację przyszłych Rodziców na temat bankowania komórek macierzystych.
Globalny zasięg firmy
Rebranding PBKM to świadome podkreślenie roli całej Grupy FamiCord na arenie międzynarodowej. Jest to dowód zaufania do naszej firmy i rozpoznawalności marki, ponieważ nasze usługi są dostępne na ponad 31 rynkach na całym świecie.
Technologia i innowacje dla rozwoju medycyny
Zaangażowanie PBKM w obszarze badawczo-rozwojowym realnie przekłada się na wykorzystywanie komórek macierzystych w zaawansowanych metodach leczenia i badaniach nad ich potencjałem terapeutycznym.
To zasługa serca PBKM – centralnego laboratorium i kadry wykwalifikowanych specjalistów. Rola ultranowoczesnego laboratorium, które jest jednym z największych w Europie to codzienna dbałość o bezpieczeństwo procesów preparatyki i przechowywania komórek macierzystych. Fakt, iż komórki macierzyste nie tylko są przechowywane w naszym laboratorium, ale także przygotowywane do przeszczepień, to powód do dumy, podkreślający zaawansowanie i profesjonalizm, z jakim PBKM świadczy swoje usługi. Zapewnienie klientom dostępu do innowacyjnego leczenia wyraża nasza dewiza: „więcej niż bank”.
Budowanie świadomości i edukacja
Nasze działania, integrują się z nowoczesnymi metodami leczenia i badaniami nad komórkami macierzystymi. Podkreślenie tego aspektu w nowej strategii komunikacyjnej ma na celu uświadomienie społeczeństwu, że decyzja o bankowaniu krwi pępowinowej opiera się nie tylko na emocjach, ale przede wszystkim na wiedzy popartej badaniami naukowymi i realnych możliwościach wykorzystania tego materiału.
Misja i doświadczenie
Wieloletnie doświadczenie PBKM, sięgające 2002 roku, kiedy to jako jeden z pierwszych banków krwi pępowinowej pojawił się w Polsce, jest dowodem na nieustające działanie zgodnie z misją firmy. Dążenie do zapewnienia dostępu do innowacyjnego leczenia za pomocą komórek macierzystych jest fundamentem, na którym opiera się działalność Grupy FamiCord. Nowy wizerunek ma na celu podkreślenie spójności wszystkich spółek w ramach Grupy i zaangażowania w ratowanie życia oraz zdrowia pacjentów na całym świecie.
Rebranding PBKM to znacznie więcej niż zmiana logotypu czy kolorów. To strategia, która akcentuje międzynarodowy charakter Grupy FamiCord, ogólnodostępność usługi i wkład w rozwój medycyny. Skala działania Grupy FamiCord to najlepszy dowód na to, że poważnie traktujemy ideę rodzinnego deponowania krwi pępowinowej, a powierzony nam cenny materiał przechowywany jest w dużym i stabilnym banku.
Oceń artykuł: